#MARATHON_FOR_MYSELF PART 3

20:00


Насправді, це перше завдання з марафону. І улюблене, доречі!
Це фото якраз затягнуло мене в марафон, а потім давати задню було пізно. Я насправді переконалась в тому, що марафони, примусові терміни виконання і завдання дуже розвивають техніку та показують нові грані твоїх можливостей. Коли ти сам собі вибираєш завдання, то вибираєш в першу чергу комфорт. Якраз недавно натрапила на відео з конференції TED, де спікер саме про ці зони комфорту говорив. Тому раджу частіше виходити з зони звичного, яким видом діяльності ви б не займались! (мене це також стосується)



Ці не домальовані етапи, навіть для мене виглядають страшновато 😊
Якраз приблизно на такому етапі мені хочеться роботу знищити. Головне тримати себе в рках 😁



Є відео, яке знімала швидше для себе, ніж для постів, але всетаки вирішила додати. Хоча б щоб передати краще атмосферу створення роботи!


You Might Also Like

0 comments