dress of dream - marchesa

23:33

Коли я вперше переглядала відео з NEW YORK FASHION WEEK, одразу закохалась в ці сукні. Їхня афігезність зашкалює. От є емоджи (смайлик), де сердечка в очах - це саме те відчуття! MARCHESA – однозначно фаворит, заокеанської вечірньої моди! 
Якщо дівчатка мріють про сукні з Disney, то дорослі "принцеси" мріють про сукні від MARCHESA. 
Легкість, квіти, коштовне каміння, бахрома...
Кольори так елегантно грають в колекції MARCHESA FALL 2016, що закохуєшся в цілий бренд! 
Я поділила показ на такі собі групки (колажі), відповідно до того які емоції, асоціації, враження вони в мене викликають:
* розкіш та королівська благородність, в золотих тонах
* жіночність і пристрасть в червоних відтінках
* чорна елегантність
* коштовні сукні з камінням - вершина колекції і мій фаворит, а саме перша сукня (тут має бути емоджи з сердечками)
* ніжно рожеві сукні з квітами для сучасних принцес
* і на останок  легкість, романтичність в пастельних тонах

Не лише я захопилась цими сукнями. Безліч ілюстраторів миттєво відреагували на їх появу. Найближчим часом я теж зроблю свій внесок в галерею ілюстрацій цієї колекції. Дуже багато робіт проглядала, але не зберегла, тепер шкодую бо деякі з них справді були варті уваги.


автори робіт (аккаунти інст):

1.shelbithedriver 2.happysunnygu
3. ---- 4.annabellesillustratio
5.happysunnygu 6.sylvia.cohen

Я писала про дорослих "принцес",так от серед них багато відомих акторок, моделей, співачок та інших зірок.Цей список можна ще довго продовжувати.
Недавно на amfAR’s 2016 Cinema Against AIDS Gala в сукнях від MARCHESA були Karlie Kloss та Katy Parry. 
Коштовну сукню з камінням, бахромою і дуже сексуальним фасоном одягнула Poppy Delevingne на Met Gala 2016.


Колекція не нова, але щоразу коли її переглядаю, то бракує слів щоб передати захоплення майстерністю поєднання тканин, прикрас та декору.



You Might Also Like

0 comments